Regulier spelen bij Danscentrum Dekker

Bij BC-Twente spelen we fysiek op de dinsdagavond bij Danscentrum Dekker aan de Wooldriksweg 150 in Enschede. We spelen een normale parencompetitie. We doen dus geen Butler- of viertallencompetitie. We houden van gezelligheid; er wordt wel gespeeld volgens de regels van de NBB (de carnavalsdrive kan afwijken).

Van september tot mei worden er in principe 7 competierondes afgewerkt en is er na elke ronde promotie en degradatie. Er worden minimaal 4 speciale drives georganiseerd (Herfst, Kerst, Carnaval en Pasen).

We starten met  spelen om 19:30 uur. Er wordt vanuit gegaan dat een ieder komt spelen; de leden laten de wedstrijdleider uiterlijk 17:00 uur op de speeldag  per mail (wlbctwente@gmail.com) of telefoon weten als ze verhinderd zijn.

Uitslagen: Competities – B.C. Twente (bridge.nl)

Reglement: Huishoudelijk reglement – B.C. Twente (bridge.nl) (op de NBB site)