Huiskamerbridge

Bij voldoende belangstelling wordt er een huiskamerbridgecompetitie georganiseerd. De huiskamerbridgecompetitie betekent dat in een vastgestelde periode van een aantal weken er afhankelijk van het aantal in de poules deelnemende paren een aantal middagen/avonden gebridged wordt met van te voren vastgestelde spellen waarbij de paren onderling afspreken waar en wanneer  ze de spellen zullen gaan spelen. De te spelen spellen worden door de wedstrijdleider in een gesloten couvert van te voren overhandigd. Bij aanvang van het speelmoment wordt het couvert geopend en de spellen verdeeld. De resultaten worden op een scorebriefje vastgelegd en na afloop bij de wedstrijdleider ingeleverd. Aan het eind van de vastgestelde periode wordt de uitslag bekend gemaakt.

Vanwege de Covid-19 pandemie wordt het huiskamerbridge tot nader bericht niet aangeboden.